STOJAKI REKLAMOWE

Reklama wizualna dla Twojej firmy?

Poszukujesz
standów reklamowych?Napisz!

5/5

Formularz wyceny

Oferujemy wykonanie różnorodnych reklam wizualnych z tworzyw sztucznych i nie tylko. Zastanawiasz się nad wyborem reklamy odpowiedniej dla Twojego biznesu? Nie zastanawiaj się i napisz do nas!

Standy reklamowe z dostawą do​ Chruszczyna Wielka!

Jakie funkcje spełniają stojaki z plexi w firmie? Czy warto z nich korzystać? Jakie mają zalety?

Nieskończone możliwości

Stojaki realizowane na indywidualne zamówienie. Nietypowy wymiar?
To nie problem!

Ekologia i bezpieczeństwo

Nowoczesne tworzywa sztuczne oraz techniki obróbki materiałów pozwalają na wyroby coraz przyjaźniejsze środowisku.

Błyskawiczna realizacja zamówień

Realizacja nawet w 24h.

Reklama wizualna na wymiar? Tutaj ją znajdziesz!

Reklama wizualna z tworzyw sztucznych na indywidualne zamówienie

Realizacja na zamówienie

Dopasowane rozwiązanie do Twoich potrzeb. Dowolny materiał oraz wykończenie, specjalnie dobrane do wymagań.

Dowolny wymiar

Posiadamy pełnowymiarowe tworzywa sztuczne, a także maszyny do ich obróbki. Dzięki temu jesteśmy w stanie wykonać dowolny wzór, a także nadać kształt materiałowi.

Zamówienia od 1 sztuki

Dzięki spersonalizowanemu podejściu do Ciebie, kliencie, jesteśmy w stanie wykonać reklamę wizualną od 1 sztuki, po setki. Potrzeba wykonać próbę realizacji? Dla nas to nie problem!

Trwałość i estetyka

Jakość materiałów największych światowych producentów w połączeniu z nowoczesnymi technikami obróbki i zadruku umożliwiają na wykonanie realizacji na lata. 

O krok bliżej do nowego klienta!

Reklama wizualna to doskonały sposób na zwrócenie uwagi klienta na Twój produkt, czy usługę. 

Nasz zespół pomoże dopasować reklamę wizualną do Twoich potrzeb!

Realizacje od A do Z

Widziałeś realizację, która jest idealna dla Ciebie? Potrzebujesz stworzyć coś unikalnego? Nie ma problemu! Jesteśmy w stanie zrealizować dowolne formy reklamowe od stojaków reklamowych po różnego rodzaju kasetony świetlne, wydruki i wyroby z tworzyw sztucznych. 

Nasz park maszyn pozwala na stworzenie dowolnej formy reklamowej i formatu, zaczynając już od 1 sztuki. 

Szukasz partnera w biznesie? Napisz!

Reklamy wizualne

Masz pytanie?

Napisz do nas!

Różnorodność

Standy reklamowe charakteryzują się różnorodnością atrakcyjnych form i zastosowań. Wszystko to po to, aby zwrócić na siebie uwagę. Efekt ten może być wzmożony, dzięki zastosowaniu w nich podświetlenia lub poprzez wybór niestandardowych kształtów.

 

Standy charakteryzują się też wysoką funkcjonalnością. Niektóre z nich, oparte o konstrukcje modułowe lub półkowe, pozwalają na uzyskanie efektu kompatybilności z pozostałymi materiałami promocyjnymi, takimi jak ulotki czy same produkty. 

 

Co więcej, każdy stand reklamowy powstaje w oparciu o wytyczne klienta i jest spersonalizowany pod kątem branży, w której ten działa. Pozwala to oddziaływać na potencjalnego odbiorcę komunikatu z jeszcze większą siłą. 

Rodzaje standów reklamowych

Standy reklamowe występują w szerokiej gamie wariantów – od form tradycyjnych i prostych, po te o fantazyjnych kształtach i wielości zastosowań. Różnią się też w zakresie wykorzystanego do ich stworzenia materiału. Wyróżnić można standy:

 

Ze względu na rodzaj wykorzystanego do ich produkcji materiału:

 

  • z materiałów miękkich – np. z papieru czy kartonu – są one znacznie tańsze, ale też mniej wytrzymałe. Sprawdzą się do prezentowania oferty wewnątrz. Są też bardziej mobilne. Warto zdecydować się na nie, jeśli prezentowane treści pozostają aktualne przez krótszy czas.
  • z materiałów twardych – np. z plastiku czy metalu – stanowią inwestycję na kilka kolejnych lat, ze względu na charakteryzujące je wytrzymałość. Decydując się na nie, należy jednak wziąć pod uwagę, że prezentowane na nich treści powinny pozostawać aktualne przez wskazany okres czasu. W przeciwnym razie związane z produkcją kolejnych standów koszty, będą znaczne.
  • standy nadmuchiwane – cechujące się nowatorską formą standy, sprawdzą się zarówno do użytku wewnętrznego, jak i w outdoorze. Charakteryzują się wodoszczelnością, wysoką mobilnością i stabilnością. 

Dlaczego warto inwestować w standy?

Standy mają za zadanie zwrócenie uwagi, zaintrygowanie i koniec końców – podjęcie odpowiednich działań przez klientów. Przekładają się tym samym na uzyskiwane przez firmę zyski. 

 

Co więcej, standy stanowią wizytówkę firmy, która decyduje się na tę formę reklamy. Wywierają one długofalowe skutki w postaci budowania wizerunku firmy. Taka, która chce być kojarzona z wysoką jakością i profesjonalizmem, powinna prezentować się w tożsamy sposób w swojej komunikacji marketingowej. Niezależnie od tego, czy efekt ten jest pożądany, czy nie – sposób wykonania i skomponowania materiałów marketingowych w oczach klientów jest powiązany z firmą, która poprzez nie się promuje. 

 

Obecnie ilość komunikatów, z jakimi stykają się potencjalni klienci, jest dla nich przytłaczająca i trudno wybić się na tle konkurencji. Dlatego też warto zdać się na pomoc profesjonalistów, którzy są gwarancją wykonania standów zgodnie z najwyższymi standardami – w oparciu o wiedzę co do najnowszych trendów i pomysły co do oryginalnego i spersonalizowanego przedstawiania treści. 

Czym jest i dlaczego warto mieć stand reklamowy?

Standy reklamowe stanowią formę promowania swojego przekazu – komercyjnego bądź nie, w postaci fizycznego nośnika informacji. W zależności od wykorzystanego do ich produkcji materiału, a co za tym idzie – mobilności i wytrzymałości, mogą stanowić reklamę w tzw. outdoorze, jak i wewnątrz budynków. 

 

Standy są formą ucieleśniającą prezentowaną ofertę, mającą za zadanie przedstawić ją w atrakcyjny sposób i tym samym przyciągnąć uwagę potencjalnego klienta. Dlatego też standy często spotkać można w okolicach usytuowania sklepów bądź innych placówek stacjonarnych, na targach, konferencjach i spotkaniach branżowych. 

 

Standy stanowią o odbiorze firmy, promującej za ich pośrednictwem swój przekaz. O pierwszym wrażeniu stanowi nie tylko spersonalizowana treść, ale też sposób jej przedstawienia oraz jakość wykonania samego standu. Wszystko to musi pozostawać w spójności ze sobą i świadczyć o najwyższych standardach oferowanych towarów lub usług. 

Najbardziej popularne ekspozytory

Wszelkiego rodzaju ekspozytory np. standy na stoliki bardzo często wykonywane są z materiału typu plexi (zwanej również pleksi, pleksa, pmma, pleksiglas, czy szkło akrylowe). Ogromną zaletą tego typu materiału jest to, że jest to tworzywo, wykazuje doskonałe właściwości fizykochemiczne i jak żadne inne daje się dowolnie formować, a przy tym też zachowuje ogromna trwałość i bardzo estetyczny wygląd przez wiele lat.

W ostatnim czasie wzrosła popularność standów i dziś znajdziemy je w praktycznie każdej branży. Warszawa jest jednym z miast, w których najbardziej widać tę zmianę. Pozwalają one na doskonałe wyeksponowanie produktów, sprawiając, że klienci zwracają na nie uwagę. Świetnym rozwiązaniem jest zastosowanie standów na ulotki. Pozwolą one nie tylko je wyeksponować, czy postawić w dogodnym miejscu, lecz również wprowadzą ład i porządek. Ulotki można dowolnie układać, segregować, a cały stand wygląda niezwykle estetycznie, nawet wtedy, kiedy znajduje się na nim duża ilość ulotek. Podobnie rzecz się ma w przypadku standów pod monitory, czy kolumny. Standy multimedialne świetnie radzą sobie też jako ekspozytory informacji – tzw. standy informacyjne. Co więcej, standy ekspozytory pozwalają również na wyświetlanie z powodzeniem na nich obrazów, filmów, reklam. Wówczas mamy do czynienia ze standami multimedialnymi. To odmiana standów, która z miesiąca na miesiąc zdobywa ogromną rzeszę zwolenników, ponieważ w dobie cyfryzacji i nowoczesnego podejścia do technologii, coraz więcej producentów, wystawców, chce przedstawiać swoje usługi i produkty w sposób multimedialny. Wyświetlanie informacji na standach multimedialnych to więc idealne rozwiązanie.

Standy wystawiennicze i ich funkcjonalność

Produkty typu standy promocyjne zwracają uwagę użytkownika i to zarówno swoją funkcjonalnością, prostotą wykonania, jak również łatwością montażu. Producenci tych materiałów oferują wykonanie standów na zamówienie, na wymiar, które będą dopasowane do konkretnych produktów, gwarantując tym samym ich wytrzymałość i odporność na użytkowanie. Standy wystawiennicze lub standy ekspozycyjne tworzone są w ten sposób, że mają optymalnie dobraną wagę specjalnych stalowych stóp, które znakomicie stabilizują cały system, zaś giętkie maszty wykonane z włókna szklanego rozpinają wydruk pomiędzy listwami. Produkty typu ścianka reklamowa są tak poręczne w użytkowaniu, że bez problemu można ją schować do standardowej podłużnej torby. Inne rozwiązania chętnie wykorzystywane przez wystawców to z kolei specjalne systemy, które pozwalają na zawieszenie samego wydruku na ścianie.

Standy pod kolumny, standy głośnikowe i standy wystawiennicze

Różnego rodzaju standy pod minitory, standy pod kolumny czy standy wystawiennicze to elementy, bez których ciężko się obejść w świecie sprzedaży i przedstawiania swojej oferty i usług. Standy do kolumn zwykle wykonane są z plexi (standy z plexi, standy z pleksi). Tego typu materiały stanowią podstawowe wyposażenie firm, które w ciekawy sposób chcą zaprezentować swój produkt. Wielu producentów tych materiałów proponuje innowacyjne standy reklamowe, standy na ulotki czy innego rodzaju produkty, sprawiając też, że prezentacja danego produktu jest o wiele łatwiejsza niż jeszcze kilka lat temu.

Standy z plexi i tworzyw sztucznych na zamówienie

Marketing jest aktualnie siła napędową większości firm. Bez niego wiele marek nie mogłoby zaistnieć, o innych słuch zaginąłby równie szybko. Tylko odpowiednio przygotowana reklama, ekspozycja produktów i ich pokazanie potencjalnym klientom gwarantuje sukces w branży sprzedażowej. Nie bez powodu też na rynku znajdziemy wiele nowoczesnych, niezwykle przydanych rozwiązań takich jak standy wystawowe, z których korzystają firmy na całym świecie.

Czym jest stand reklamowym

Standy reklamowe to lekkie konstrukcje aluminiowe, na które nakłada się grafikę wydrukowaną na tkaninie. Są różnej wielkości i mają różne kształty, ale wszystkie są lekkie i wygodne w transporcie. Stanowią doskonałe uzupełnienie stoisk targowych, będąc świetnym dodatkiem do większych konstrukcji (takich jak duże ścianki tkaninowe). Doskonale sprawdzają się też działając niezależnie – na przykład w czasie spotkania z klientem. Można je błyskawicznie złożyć i nie potrzeba do tego żadnych narzędzi.