STOJAKI REKLAMOWE

Reklama wizualna dla Twojej firmy?

Poszukujesz
potykaczy reklamowych?Napisz!

5/5

Formularz wyceny

Oferujemy wykonanie różnorodnych reklam wizualnych z tworzyw sztucznych i nie tylko. Zastanawiasz się nad wyborem reklamy odpowiedniej dla Twojego biznesu? Nie zastanawiaj się i napisz do nas!

Potykacze reklamowe z dostawą do​ Stolce!

Jaką reklamę wizualną wybrać? Jakie ma zalety i wady? Szukasz indywidualnego rozwiązania? Nie wiesz czy taka forma reklamy jest odpowiednia? Napisz, a na wszystkie Twoje pytania odpowiemy!

Nieskończone możliwości

Stojaki realizowane na indywidualne zamówienie. Nietypowy wymiar?
To nie problem!

Ekologia i bezpieczeństwo

Nowoczesne tworzywa sztuczne oraz techniki obróbki materiałów pozwalają na wyroby coraz przyjaźniejsze środowisku.

Błyskawiczna realizacja zamówień

Realizacja nawet w 24h.

Reklama wizualna na wymiar? Tutaj ją znajdziesz!

Potykacze reklamowe i inne formy reklamy wizualnej na zamówienie

Realizacja na zamówienie

Dopasowane rozwiązanie do Twoich potrzeb. Dowolny materiał oraz wykończenie, specjalnie dobrane do wymagań.

Dowolny wymiar

Posiadamy pełnowymiarowe tworzywa sztuczne, a także maszyny do ich obróbki. Dzięki temu jesteśmy w stanie wykonać dowolny wzór, a także nadać kształt materiałowi.

Zamówienia od 1 sztuki

Dzięki spersonalizowanemu podejściu do Ciebie, kliencie, jesteśmy w stanie wykonać reklamę wizualną od 1 sztuki, po setki. Potrzeba wykonać próbę realizacji? Dla nas to nie problem!

Trwałość i estetyka

Jakość materiałów największych światowych producentów w połączeniu z nowoczesnymi technikami obróbki i zadruku umożliwiają na wykonanie realizacji na lata. 

O krok bliżej do nowego klienta!

Reklama wizualna to doskonały sposób na zwrócenie uwagi klienta na Twój produkt, czy usługę. 

Nasz zespół pomoże dopasować reklamę wizualną do Twoich potrzeb!

Realizacje od A do Z

Widziałeś realizację, która jest idealna dla Ciebie? Potrzebujesz stworzyć coś unikalnego? Nie ma problemu! Jesteśmy w stanie zrealizować dowolne formy reklamowe od stojaków reklamowych po różnego rodzaju kasetony świetlne, wydruki i wyroby z tworzyw sztucznych. 

Nasz park maszyn pozwala na stworzenie dowolnej formy reklamowej i formatu, zaczynając już od 1 sztuki. 

Szukasz partnera w biznesie? Napisz!

Realizacje

Masz pytanie?

Napisz do nas!

Zalety potykaczy reklamowych

Największą zaletą jaką z pewnością posiadają potykacze reklamowe jest ich stosunkowo niska cena w porównaniu z efektami które uzyskujemy posiadając taką formę reklamy. Potykacze reklamowe ze względu na swoją ergonomiczną budowę świetnie spisują się jako środek reklamowy znajdujący się na zewnątrz lokalu, ogłaszając klientom rzeczone przez nas usługi, jednocześnie reklamując firmę, która dzięki tak widocznej formie przekazu reklamowego z łatwością zostanie zapamiętana przez losowych przechodniów, którzy w następstwie do tego mogą skorzystać z oferty firmy.

Kolejnym atutem posiadania potykacza reklamowego jest jego łatwość personalizacji, umożliwiająca stworzenie spójnej, eleganckiej wizytówki firmy. Subtelny slogan reklamowy, minimalistyczne hasła czy oryginalne, identyfikujące się z firmą logo z łatwością zostanie naniesione na potykacz, który ulokowany w strategicznym miejscu może zdziałać więcej dzięki swojemu przekazowi reklamowemu niż inne, mniej widoczne na pierwszy rzut oka formy reklamy. Efektywność potykaczy reklamowych potwierdzona jest nie tyle co wynikami wielu badań rynkowych, ale indywidualnymi opiniami klientów, często komplementujących to ciekawe, jednakże tradycyjne zastosowanie reklamy w środowisku znajdującym się w około firmy.

  • Skrótowo zalety które możemy zyskać z posiadania potykacza reklamowego wyglądają następująco:
  • Scharakteryzowanie działalności firmy dla dużej grupy odbiorców dzięki strategicznemu ulokowaniu
  • Przyciągnięcie wzroku potencjalnego nabywcy przez charakterystyczny slogan, hasło lub logo
  • Klienci zapoznający się z treścią potykacza reklamowego zainteresują się ofertą firmy, wchodząc z nią w pełną interakcje
  • Potykacz reklamowy zapewnia zdobycie nabywców dzięki bezpośredniemu oddziaływaniu na zmysł wzroku, pobudzając ciekawość klienta, która w końcowym etapie zamieni się w chęć skorzystania z usług firmy.

Jak widzimy, zalety które idą wraz z posiadaniem potykacza reklamowego są bardzo ważną częścią reklamy, powodującej iż potencjalni klienci mogą skorzystać w pełni z rzeczonych przez nas usług, dodatkowo, aby pogłębić doświadczenie płynące z zainteresowania reklamą, wystarczy użyć prostych haseł typu: „Uśmiechnij się”, „Miłego dnia!”, powodujących zwiększoną interakcje klienta z naszą unikatową formą przekazu reklamowego.

Profesjonalny rodzaj reklamy

Działając w środowisku lokalnym, tudzież rozwijając skrzydła firmy na dalsze obszary rynku jesteśmy w stanie sukcesywnie korzystać z atutów jakie przychodzą wraz z posiadaniem potykacza reklamowego. W naszej ofercie mają Państwo do wyboru modele dwustronne i jednostronne, mające możliwość oparcia na ramach OWZ, lub specjalnie przygotowanych podestach które można napełnić wodą, bądź piaskiem w celu lepszej stabilizacji reklamy. Każdy z naszych unikalnych produktów odznacza się wysoką odpornością na warunki atmosferyczne i wszelkiego rodzaju obrażenia fizyczne, sprawdzając się idealnie jako rodzaj reklamy outdoor.

Rodzaje potykaczy reklamowych

Za popularnością potykaczy reklamowych przemawiają szerokie możliwości wykorzystania ich w marketingu. Bogata oferta potykaczy ze względu na materiał, z jakiego są wykonane, format oraz możliwość wyposażenia ich w dodatkowe akcesoria daje rozległą perspektywę prezentacji informacji promocyjnych.

Potykacze mogą być również produkowane na zamówienie klienta, dlatego też każdy z przedsiębiorców może bez problemu dostosować potykacz według swoich oczekiwań. Poniżej przedstawione zostały różne typy potykaczy reklamowych wraz z ważnymi informacjami na ich temat.

– Potykacze plastikowe to jedne z najbardziej popularnych form tego typu narzędzia reklamowego. Wykonane z plastiku (np. PVC) potykacze są odporne na warunki atmosferyczne oraz uszkodzenia mechaniczne.

Na plastikowym potykaczu można umieścić niemal każdy rodzaj treści reklamowej. Standardowo potykacze plastikowe występują w formatach A1, B2 oraz B1, jednakże na specjalne życzenie klienta mogą być wykonane potykacze w innych rozmiarach.

Plastik zapewnia również łatwość w przenoszeniu oraz ustawianiu. Potykacz z plastiku posiada nowoczesny design i jest lekki, można zatem bez problemu ustawić go w dowolnym miejscu.

– Potykacze drewniane są bardzo stylowe. Design i wygląd potykacza zbudowanego z drewna jest elegancki. Modele potykaczy drewnianych mogą być wykonane ze specjalnym grawerowaniem logo firmy.

Potykacze z drewna są wytrzymałe, a przez zastosowanie specjalnych lakierów, radzą sobie z trudnymi warunkami atmosferycznymi. Potykacz wykonany z wysokiej jakości drewna, które zostaje odpowiednio zaimpregnowane, jest odporny na uszkodzenia. Na potykaczu drewnianym również z powodzeniem można umieścić dowolne treści marketingowe i promocyjne.

– Potykacze metalowe i aluminiowe należą do najbardziej wytrzymałych spośród potykaczy. Użyte wysokiej jakości surowce zapewniają im odporność na najbardziej ekstremalne warunki pogodowe oraz uszkodzenia mechaniczne.

Tego rodzaju potykacze zwykle wyposażone są w system ram zatrzaskowych, przez co umieszczane plakaty reklamowe lub inne treści promocyjne są dobrze zabezpieczone przed zniszczeniem. Potykacze posiadają również antyrefleksyjną folię ochronną, która umożliwia wyraźną ekspozycję treści. Oferta formatów jest bardzo szeroka (A2, A1, A0, B2, B1).

Potykacze mogą być również wykonywane wedle zamówień klientów. Potykacze z aluminium na sprężynach lub z obciążeniem doskonale sprawdza się jako potykacz chodnikowy. Potykacze metalowe i aluminiowe idealnie wykonują swoje zadanie zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz.

– Potykacze kredowe to atrakcyjna forma reklamy, przede wszystkim w branży gastronomicznej. Potykacze tego typu wyposażone są w tablicę kredową, na której w każdej chwili można nanosić zmiany, aktualne informacje o promocjach, ofercie, itp.

Taki kredowy stojak reklamowy umożliwia ciągłą edycję treści informacyjnych i promocyjnych. Dzięki temu codziennie można wabić klientów nowymi ofertami bez konieczności wykonywania kolejnych wydruków. Potykacze kredowe to idealne rozwiązanie dla przedsiębiorców, których oferta ulega ciągłym zmianom oraz dla tych, którym zależy na bezproblemowej aktualizacji informacji.

– Potykacze podświetlane skutecznie przyciągają uwagę klienta. Posiadają one wbudowany moduł na swojej ramie. Ekspozycja treści marketingowych jest bardzo atrakcyjna. Nowoczesny design, wysokiej jakości materiał wykonania oraz technologia oświetlająca z równomiernie rozprowadzanym światłem po całej powierzchni reklamy czyni z takiego potykacza nie tylko nośnik informacji promocyjnych, ale także element wystroju przestrzeni. Potykacze podświetlane doskonale spełniają funkcje marketingowe.

– Potykacz informacyjny to nic innego jak nośnik ważnych informacji. Myśląc o potykaczach informacyjnych, od razu nasuwa się skojarzenie z potykaczami ostrzegającymi o zagrożeniach, jak na przykład: „Uwaga! Śliska podłoga!”, jednakże nie o to w tym wypadku chodzi. Potykacze informacyjne używane są w urzędach oraz instytucjach publicznych jako nośniki ważnych informacji. W działaniach marketingowych potykaczem informacyjnym może być każdy z wyżej wymienionych potykaczy użyty do przekazywania ważnych informacji, jak np. informacje na temat firmy, aktualnych promocji lub nowych produktów.

Zastosowanie potykaczy

Stojaki reklamowe, czyli potykacze, zyskały sobie popularności w wielu branżach. Potykaczy używa niejedna restauracja czy inne lokale gastronomiczne. Potykacz to świetne rozwiązanie do pubu czy do baru.

 

Najlepszą opcją są potykacze kredowe, na których bardzo szybko można umieścić informacje na temat aktualnego menu, promocji, itp. Stojaki reklamowe typu potykacz doskonale nadają się do sklepu, na stację paliw czy do firmy. Używają ich nie tylko sklepy, ale także poczta czy hurtownie.

 

Dzięki możliwości umieszczenia na oraz w potykaczach dowolnych informacji, korzystają z nich także urzędy oraz instytucje publiczne. Popularność potykaczy wzięła się z prostej konstrukcji, łatwości obsługi oraz możliwości dowolnego zamieszczania treści informacyjnych, promocyjnych, czy marketingowych. Do tego warto wspomnieć, że potykacze efektywnie przyciągają uwagę klientów.

Stabilna konstrukcja

Takie ekspozytory reklamowe służą do promocji różnych gałęzi przemysłu i sprawdzają się przez długi czas. Można także skorzystać z modelu podświetlanego światłem led, co daje lepszy efekt wizualny i przyciągnie odbiorców. Plexi, nawet po długim użytkowaniu, posiada delikatny połysk lub mat i nie traci na jakości, co jest ogromnym plusem. Konstrukcje są wykonane z najwyższą starannością, są lekkie i łatwe do przechowywania. Montaż nie stanowi żadnego problemu, zwłaszcza w przypadku wolnostojących stojaków. Stojaki akrylowe przyciągają wzrok i pełnią funkcje reklamowe.